Dostava v 3-6 dneh NAJBOLJŠA KVALITETA MAJIC IN TISKA Popolnoma varen nakup Ugodna dostava - 3,5€

Pogoji uporabe

Pogoji uporabe spletnega nakupovalnega centra majce.si so pripravljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in na podlagi priporočil GZS.

Upravitelj spletnega centra majce.si (v nadaljevanju »majce«) je podjetje Spleta, Brdnik Gregor s.p., Visole 158, 2310, Slovenska Bistrica (v nadaljevanju tudi »ponudnik«).

Vsak uporabnik prejme ob registraciji na spletnem centru majce.si uporabniško ime (enako naslovu elektronske pošte) in geslo, ki ga nedvoumno povezujeta in določata z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji obsegajo pojasnitve delovanja spletnega centra majce.si, pravice uporabnika in ponudnika ter pojasnitve poslovnega odnosa med kupcem in ponudnikom.


Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),
  3. c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. g) način plačila in dostave,
  8. h) časovno veljavnost ponudbe,
  9. i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
  10. j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Načini plačil

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

gotovina - plačilo po povzetju,
nakazilo na račun (po predračunu),
paypal - plačilo s kreditno kartico

Kupec ob nakupu prejme račun na trajnem mediju.

Kupoprodajna pogodba oz. naročilo je v elektronski obliki shranjena na strežniških sistemih ponudnika in je kupcu na voljo v vsakem trenutku preko prijave v uporabniški sistem.

Vrednosti artiklov, cene

Vse navedene cene na spletišču vsebujejo DDV in popuste, razen če je izrecno navedeno drugače. Cene veljajo v primeru plačila z zgornjimi možnimi načini plačila pod zgoraj navedenimi pogoji.

Ponudnik si kljub izjemnemu prizadevanju za točnost podatkov pridržuje pravico do tega, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa brez obveznosti oziroma poiskal rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Spletna cena

Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike majce.si, ki so spletni trgovini majce.si zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik majce.si postanete z registracijo v spletni trgovini kot član majce.si ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost majce.si.

Redna cena

Za nakup neregistriranih uporabnikov velja Redna cena. Artikli so na voljo za nakup po Redni ceni izključno preko e-mail naročila. Redna cena je običajno višja od Spletne cene. Kupci lahko tudi preko e-mail naročila opravijo registracijo za člana majce.si ali oddajo naročilo kot gost majce.si in s tem, ko majce.si zaupajo svoje podatke, uživajo ugodnosti Spletne cene.

Akcijska cena

Akcijska cena velja od trenutka objave do datuma objavljenega ob akcijski ceni. Akcijska cena je običajno nižja od Spletne cene.

Kjer je ob artiklu izpisana samo ena cena, pomeni, da sta Spletna cena in Redna cena enaki.


Darilni boni

Darilni bon je izkazni papir, ki ga podjetje Spleta, Brdnik Gregor s.p. izda proti plačilu v obliki listine ali v elektronski obliki. Vsak bon je označen z unikatno kodo, ponudnik pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za blago, ki ga prodaja v spletnem nakupovalnem centru majce. Veljavnost darilnega bona je eno leto od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.


Postopek nakupa

1. Sprejem naročila. Po oddaji naročila je kupec preko elektronske pošte obveščen o uspešno prejetem naročilu. Kupec ima možnost v roku ene ure naročilo preklicati. Vsi podatki o naravi in stanju sporočila so kupcu vselej na boljo preko prijave v spletni račun majce.si.

2. Potrditev naročila. Kupec prejme potrditev naročila in podatke o dostavi. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov in zagotavljanje točnosti storitve pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

3. Odprema blaga. Ponudnik v dogovorjenem roku artikle pripravi in odpošlje, kupec pa je o tem vnovič obveščen preko elektronke pošte. Kupec je seznanjen tudi z navodili in kontakti v primeru zamude dostave ali reklamacije.


Reklamacije in vračilo blaga

Vsako reklamacijo bomo poskušali rešiti v dobro kupca, v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.

Potrošnik ima v skladu z Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot) pravico, da v 14 dneh od prejetja blaga podjetju sporoči oz. poda izjavo, da odstopa od pogodbe (nakupa), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži podjetju na obrazcu (klikni za prenos obrazca), ali z nedvoumno izjavo, ki jo pošlje na info@majce.si. Iz izjave mora biti jasno razvidno, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Kupec ima za tem 14 dni, da blago vrne v nespremenjeni količini in obliki. Blago je treba poslati podjetju na naslov za vračila in menjave: MASIF Skupina d.o.o., Vodiška 67, 1217 Vodice. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom pogodbe (nakupa), je neposreden strošek vračila blaga. Vračila blaga z odkupninami ne sprejemamo. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Če odstopite od pogodbe, je podjetje dolžno najkasneje v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe povrniti vsa opravljena plačila.

Vračilu kupec obvezno priloži kopijo računa. Kupnino za izdelek mu bomo nakazali na bančni račun (TRR), ki nam ga mora posredovati ob vračilu blaga. Nakazilo bomo izvršili takoj ko bo to mogoče, vendar ne kasneje kot v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Glede na to, da ponudnik večino artiklov izdeluje po naročilu, je v reklamaciji oz. odstopu od nakupa izvzet razlog o napačni velikosti artikla. Ponudnik na spletnem mestu ponuja podrobne podatke o velikostih svojih artiklov s pripadajočimi dimenzijami in merami za vsak model artikla posebej, kar omogoča kupcu uspešno predvidevanje primerne velikosti.

Slike oz. fotografije artiklov, ki so objavljene v spletni trgovini majce.si, so zaradi specifike spletne trgovine digitalno obdelane, zato ne izključujemo odstopanja v barvnem odtenku prejetega artikla. Do razlik v barvnem odtenku artikla lahko pride tudi zaradi uporabe različnih nastavitev zaslonov in uporabe različnih naprav za dostop do spletne trgovine. Vsaka naprava (računalnik, mobilni telefon, dlančnik...) prikazuje barve in barvne odtenke z določenim odstopanjem od dejanskega stanja.

Seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake:

V skladu z ZVPot je napaka stvarna:

  1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
  2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je General Logistics Systems, logistične storitve, d.o.o., vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.


Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 256-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.


Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.


Komunikacija med ponudnikom in kupcem

Ponudnik bo s kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
pošiljatelj bo jasno razviden,
različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval


Mnenja/komentarji uporabnikov

Uporabniki lahko na artikle v trgovini podajajo komentarje. Komentarje lahko podaja katerikoli registriran uporabnik kot tudi uporabniki gostje preko facebook funkcije. Ponudnik si pridržuje pravico za polno moderiranje komentarjev. Žaljiva ali obscena mnenja ponudnik sankcionira. Vsak uporabnik se z oddajo komentarja strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo podanega teksta v vseh elektronskih ali drugih medijih.


Odveza odgovornosti

Ponudnik se po najboljših močeh trudi zagotoviti pravilne in ažurne podatke na spletišču majce.si. Kljub temu pa zaradi narave e-poslovanja in nenadnih sprememb podatkov kupec lahko naleti na napačen podatek. V vsakem primeru bo v takšni situaciji kupcu omogočen odstop od nakupa brez obveznosti oz. predlog rešitve v obojestransko korist.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino uporabniških komentarjev in za informacije znotraj njih. Hkrati se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Vse fotografije oz. grafike predstavljene širom spletne mreže majce.si so simbolične in ne zagotavljajo dejanskih lastnosti artikla.


Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.


Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@majce.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.


Prijetno nakupovanje!

Gregor Brdnik, direktor
Spleta, Brdnik Gregor s.p.